• آیا قیمتهای سایت به روز است؟
بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد.
 
 
  • آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟
با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در فروشگاه جانوین بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد.
 
 
  • از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه جانوین موجود است؟
بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت جانوین، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند، اما به دلیل حجم بالای سفارشات و حجم بالای محصولات در سایت، امکان به روز رسانی لحظه ای وجود ندارد.
به این خاطر مرحله اول خرید از سایت جانوین، درخواست استعلام موجودی و قیمت است. در این مرحله همکاران ما در کمتر از دو ساعت از زمان ثبت و به جریان افتادن سفارش، وضعیت موجودی و قیمت را بصورت تلفنی، ایمیل و پیامک به اطلاع شما می رسانند.
لذا شما کافی است به وضعیت موجودی کالا در وب سایت نگاه کرده و برای اطلاع از آخرین وضعیت، ثبت سفارش نمایید. ثبت سفارش می تواند بصورت با عضویت و حداکثر زمان لازم برای آن 2 دقیقه می باشد. در ضمن ثبت سفارش هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.
 
 
  • آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
بله ، امکان خرید حضوری وجود دارد می توان در فروشگاه جانوین خرید کرد .
 
 
  • آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟
بله ، می توان قبل از خرید برای رویت کالا از فروشگاه جانوین دیدن کرد .
 
 
  • آیا می توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟
بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی می نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.. این مورد هم برای ارسال از طریق پست و باربری نیز صادق و یکسان می باشد.
 
 
  • می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:  فقط در موارد خاص، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص افراد می توانند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.
 
 
  • برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
پاسخ:  کارشناسان فروشگاه جانوین تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.
 
 
  • آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت جانوین امن است؟
پاسخ: شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت جانوین وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
 
 
  • آیا از طریق تلگرام می توان سفارش داد یا مشاوره گرفت با پیگیری سفارش انجام داد ؟
لطفا جهت مشاوره و نیز جهت پیگیری سفارش فقط به صورت تلفنی اقدام شود و درصورتی که دسترسی به سایت ندارید و یا مشکلی هنگام سفارش دارید میتوانید تلفنی انرا هماهنگ کنید و از تلگرام فقط در موارد ضروری و هنگام ارسال عکس استفاده کنید.
 
 
  • در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟
پاسخ:  هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش جانوین، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و کمتر از 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
 
 
  • اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما)  و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش با تماس بگیرید مراجعه کنید.
 
 
  • آیا برای مشتریان دائمی، خرید با تعداد بالا و یا خریدهای سازمانی قیمت‌‏ها متفاوت خواهد بود؟
پاسخ:  قطعآ این طور است و جانوین بر خلاف فروشگاههای اینترنتی دیگر برای سفارش های بالا قیمت همکاری در نظر میگیرد برای این مهم می توانید با شماره تلفن های ما تماس یا با ایمیل johnwin.com@gmail.com تماس حاصل فرماید.
 
 
  • آیا قیمت‌‏های جانوین نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟
پاسخ:  سیاست قیمت‏ گذاری در جانوین مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در جانوین کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از جانوین برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در جانوین قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.
سیاست قیمت‌ گذاری در جانوین منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشه‏‌ای از کشور قیمت‏‌ها یکسان و شفاف هستند. همچنین قیمت همه محصولات قیمت تمام شده است و مشتری مبلغ جداگانه‏‌ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند.
 
 
  • آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  بله، امکان ثبت سفارش در تمام ساعات شبانه روز وجود دارد.

 
  • می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: بله تا قبل از تهیه و ارسال کالای در خواستی می توانید سفارشتان را لغو و درخواست عودت وجه دهید. زمانی که کالای شما به باربری و پست تحویل شده باشد شامل هزینه ایاب و ذهاب خواهد شد..

 

 

 

.